Μαντινάδες για "Αγάπη"

1...Να ειχαν στομα τα πουλια να στειλω να σου πουνε
πως καρτερουν τα ματια μου τα ματια σου να δουνε
2...Ηθελα να'μαι απο κερί στη σκέψη σου να λιώνω
κι μ'ένα σου φιλί εγώ το χάρο ν'ανταμώνω
3...Καλλια ριπή του πιστολιού στον τόπο να μ'αφήσει
παρα να δω τα χείλη της άλλος να τα φιλίσει
4...Τι να τα κανουνε οι γιατροι τα κοφτερα νυστερια
αφου στης αγαπης την πληγη σηκωνουνε τα χέρια
5...Αν δεν γευτείς την μοναξιά απόρριψη αν δεν βιωσεις
πραγματικα τι ειν'ο ερωτας ποττέ δεν θα το νοιώσεις
6...Θαρρώ η αγάπη τ'αύριο ποτέ της δεν προσμένει
το σήμερα θέλει να ζει κι αυτό την ανασταίνει
7...Σ'αυτόν π'αγάπη δίνεται κι αξία δεν την κατέχει
με τυφλοπόντικα στο φως μοιάζει που δεν αντέχει
8...Σαν τον αητο στα συννεφα ηθελα να πεταω
κι οπου η αγαπη βρισκεται να γερνω ν'ακουμπαω
9...Τς αγγελους σου καμια φορα θεε μου ανε μετρησεις
αυτο που λειπει το 'χω γω μα μη μου το στερησεις
10...Δεν θέλω απ' τη αγάπη μου άλλος κανείς να πάρει
ούτε στον ίδιο το Θεό δεν κάνω τέτοια χάρη
11...Αν είναι η αγάπη έγκλημα λέγε με εγκληματία
μα μαθε πως το εκαμα και είσαι εσυ αιτία
12...Άντρα που δεν εθώρησα αγάπησα με ζήλο
σαν τον ανθό της λεμονιάς άνθιζα λίγο λίγο
13...Αντρας δέν ειν'αυτός πού ζεί. μές την παρανομία
ο άντρας έχει πειρασμούς μα αγαπάει μία
14...Πως σ αγαπω δεν πιστεψες κι εχεις μετανιωμενα
και παιρνεις αλλον αγκαλια για να ξεχνας εμενα
15...Εξέχασα πως σ' αγαπώ κι αγάπησα μιαν άλλη
κι εδά που το θυμήθηκα θα σ΄ αγαπήσω πάλι.
16...Κατέχεις τι'ναι ν'αγαπάς να μη σου ρίχνουν βλέμμα
κι οπου δε θες να βρίσκεσαι να σ'αγαπούν με τρέλλα;
17...Κι αν μέσα ζω στη σκοτεινιά αυτού του ψεύτη κόσμου
ελπίδα να τον πορευτώ δίνει η θωριά σου φως μου
18...Πες μου γιατι τα ματια σου μαγευουν τη ζωη μου
κι οταν τα νιωθω πανω μου κοβεται η αναπνοή μου
19...Το πιο μεγάλο σ’ αγαπώ το είδα στη ματιά σου
δεν το’πανε τα λόγια σου το είπε η καρδιά σου
20...Οσο κι αν είσαι μοναχός αυτό μη σε φοβίζει
κι ο ήλιος είναι μοναχός μα πάντοτε φωτίζει
21...Κανείς τού ήλιου δέν μπορεί τή λάμψη του να κλέψει
μά αμα δεί τα μάτια σου καλι κείνος θα ζηλέψει
22...Αν είν αλήθεια τού θεού η δύναμη μεγάλη
γιά δε μπορεί απ τη σκέψη μου γιά πάντα να σε βγάλει
23...Αγία μου Παρασκευή πού σαι στη γειτονιά μου
και φέρε μου τα βολικά με τη γειτόνισσα μου
24...Ο αετός πάντα ψηλά πάει και χτίζει σπίτι
γιατί δεν πρέπει χαμηλά να ζεί μ'ένα σπουργίτι
25...Οταν περάσει ο καιρός κι ο αετός γεράσει
ψάχνει ένα βράχο στά ψηλά τα μούτρα του να σπάσει
26...Αγάπη είναι να μπορείς να συγχωρείς τα λάθη
κι οτι σου κάνει εσυ να λές ειναι μικρή θα μάθει
27...Ηθελα να βρισκόμουνα μέσα στήν αγκαλιά σου
ζωή να παίρνω και να ζώ απ την ανασεμιά σου
28...Τής είπα την αληθινή αγάπη δέ θ' αντέξει
γιατί γιά κείνη άγνωστη είναι αυτή η λέξη
29...Είδα στο δρόμο το θεό και τού λεγα γιά σένα
καί μού πε η γυναίκ'αυτή δέν αγαπά κανένα
30...Ότι ανθεί μαραίνεται σύμφωνα με τη φύση
όμως τσ’ αγάπης ο ανθός κανόνες δε γνωρίζει